Klacht: Aanrechtblad te kort

op 29 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Tijdens het eerste gesprek bij keuken kampioen in Zaandam dat heel vlot en gezellig verliep heb ik tegen Mats Houtman gezegd dat ik de aanrechtblad van muur tot muur wil.
Ik heb toen ook gezegd dat er een Radiator aan de linker kant zit en de werkblad over de radiator door wil laten lopen.
Bij de tweede gesprek heb ik dat nog een aantal keren gezegd en Mats Houtman zou dat in orde maken.
De opstelling is een aantal keren verandert, en ik heb dus niet meer op dat stukje opgelet of hij het weer getekend heeft.
Maar na ongeveer 8 weken heb ik me keuken eindelijk binnen wat normaal eerder zou moeten zijn. Ik heb de keuken zelf in elkaar moeten zetten omdat ik te veel korting heb gekregen, dat was opzich geen punt.
Maar nu heb ik de kasten in elkaar gezet en ik zie dat de aanrechtblad gewoon 15 cm te kort is.
Wat Mats Houtman dus vergeten is om het over de radiator door te laten lopen.
Ik heb het in het weekend in elkaar gezet en zag zondag pas dat het blad te kort is en maandag meteen gebeld.
Mats Houtman was niet aanwezig en zou dinsdag aanwezig zijn en mij meteen opbellen. Dinsdag heb ik in de middag maar zelf weer gebeld, het blijkt nou dat Mats Houtman op een cursus is.
Woensdag ben ik eindelijk gebeld en alles besproken met Mats Houtman, maar ineens word er tegen mij gezegd dat het blad korter is gemaakt wegens veiligheid van de radiator.Ik weet er nergens van af. Ik had ook tijdens gesprek gezegd dat die radiator niet gebruikt wordt, maar nu het blad korter is gemaakt mag het niet voor veiligheid?
Als eerste geloof ik daar niks van, ten tweede dan moet er toch aan mij gevraagd worden wat ik wil?
Of kortere blad wat ik niet wil of radiator moet eruit.
Dat is dus aan mij niet gevraagd en ik heb dus een kortere blad gekregen. Eigenlijk een gat in me keukenblad, wie wil nou een gat in de keukenblad?
Na na dikke 10 minuten zou Mats Houtman het met zijn collega’s bespreken en mij laten weten, hij vertelde me dat er waarschijnlijk wel een nieuwe blad besteld kan worden maar dat gaat mij weer geld kosten.
Later die dag heb ik een aantal keer per mail contact gehad en weer uitgelegd dat ik het werkblad van muur tot muur wil hebben. En ik krijg weer hetzelfde antwoord terug elke keer dat er op de laatste tekening die ik per mail heb gekregen voor aanpassing inrichting het blad niet door loopt.Dan leg ik weer uit dat ik naar die tekening moest kijken voor aanpassing inrichting en niet voor een kortere blad.
En elke keer wordt er naar mij gewezen dat het mijn schuld is.
terwijl Mats Houtman zonder mijn toestemming het blad heeft verkort zonder er maar ook iets te zeggen aan mij.
Het is dus enkel op de laatste tekening aangepast dat het blad korter is waar ik niet naar moest kijken maar aanpassing inrichting en op de bestel lijst dat de maat erop staat.
Als ze het zelf opmeten dan ga ik dus die maat niet controleren, want dan ga ik er van uit dat Mats Houtman zijn werk goed doet.
Ik was namelijk ook zijn eerste klant waar hij ooit een keuken heeft verkocht dus ik snap best dat hij iets vergeten is, maar geef het dan toe.
Nu wilt Mats mij dus niet verder helpen tenzij ik de kosten betaal.
Ik heb al genoeg betaald voor een keuken.
Hopelijk kom ik hier verder mee.

Ik ben pas tevreden als mijn aanrechtblad op de gewenste maat word geleverd zonder dat het mij wat gaat kosten. Wel zo snel mogelijk want ik heb dus vanaf het weekend geen keuken en kan dus ook niet koken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

6 maanden geleden - Beste Hamid Husseinzada, Wat vervelend dat deze situatie met betrekking tot uw nieuwe keuken is ontstaan! Ik ga uw melding bespreken met mijn collega's en zorg ervoor dat u spoedig een reactie vanuit ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 12 juli 2016 om 12:55 geantwoord

Beste meneer Husseinzada,

Ik heb van mijn collega in de showroom vernomen dat er een gesprek heeft plaatsgevonden en mijn collega u een aantal voorstellen heeft gedaan. Helaas hebben wij niets meer van u vernomen. Mocht u alsnog in willen gaan op het aanbod vernemen wij dit graag! U kunt contact opnemen met mijn collega in de showroom.

Daan - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 13 juli 2016 om 16:26 geantwoord

Ik ben er met dit oplossing niet mee eens.
Keukenkampioen kan makkelijk zeggen ow dan gaan we een nieuwe bestellen mag u de helft van het blad betalen.
Het is hun fout en ze moeten dus ook met een oplossing komen zonder dat het mij geld gaat kosten.

In eerste instantie werd er tegen mij gezegd dat het blad ingekort is wegens veiligheid, maar na een aantal keer te hebben gevraagd waar het in staat dat het niet mag werd er eindelijk door de afdeling manager gezegd dat het nergens in staat.
Dat werd dus eerst tegen mij gezegd zodat ik het zou accepteren, nu ik bleef vragen blijkt gewoon dat ze tegen me staan te liegen.
Ik heb het allemaal op me email staan zwart op wit.
Na dikke 2 weken komt keuken kampioen zogenaamd met een oplossing waar ik ze weer mag betalen.
Mocht er nu niet met spoed een beter oplossing komen dan neem ik verdere stappen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hamid Husseinzada