Klacht: Aanrecht

op 10 oktober 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een composietaanrecht aangeraden gekregen door de verkoper . Niet kapot te krijgen , geen onderhoud , krasvast en nog meer geweldige eigenschappen .
Na drie jaar ziet het aanrecht er niet uit , langs de hele rand zijn stukjes losgebarsten en is het scherp . Het is vlekkerig en ik blijf poetsen om het schoon te houden .
Het is dus een waardeloze aankoop en op mijn klachten wordt niet gereageerd of doorverwezen naar de leverancier welke mij dan weer tereugverwijst naar de winkel

Ik wil een ander aanrechtblad van ander materiaal tegen een flinke korting

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 10 oktober 2016 om 11:40 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Foekema,

Ik heb begrepen van mijn collega van de afdeling klantenservice dat er reeds contact is geweest met u. De showroom zal contact met u opnemen om een afspraak te maken voor een bezoek. Als u een blad naar keuze heeft gevonden zullen wij u deze aanbieden tegen een coulanceprijs.
Ik ga er vanuit dat u er met de verkoper uit zal komen.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Dhr. Foekema

1 maand geleden - Ik heb nog geen contact gehad met de filiaalmanager in Drachten verder maar ik wacht het af .... We zijn geweest. Hebben een ander aanrechtblad uitgezocht maar over de condities konden ze ons niks vertellen en over de kosten evenmin . Dit is nu ruim twee weken geleden maar we hebben daarna nog helemaal niks weer gehoord !

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Foekema