Klacht: Aanpassen van een order met aanbetaling.

op 07 november 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een reservering geplaatst voor 8 nes mini\\\\\\\’s plus 8 nes controllers bij de Media Markt Ede. Nu werd ik vanmiddag gebeld door Tarik van de Games afdeling dat hij mijn reservering gaat aanpassen naar 1 (wat hij zegt) \\\\\\\’\\\\\\\’of je dat leuk vind of niet.\\\\\\\’\\\\\\\’ Ik vind dit niet netjes. er is een reden waarom er 8 spelcomputers gereserveerd worden. We waren met meerdere mensen tegelijk (vriendengroepje) en het was makkelijker om het op 1 factuur te doen. Nu is het dus zo dat er op dit order nummer er maar 1 komt. en de rest nu achteraan de rij gaat komen en waarschijnlijk geen 1 meer krijgt. Op dit order nummer hadden we reservering 11 t/m 19 dus een zeer grote kans dat we er allemaal 1 zouden krijgen. Nu is dat dus niet meer zeker en zitten wij met lege handen op 1 na. Over klantvriendelijkheid van Tarik ben ik ook niet te spreken.
Update 28-11-2016
Vandaag kreeg ik een bericht op marktplaats of ik een nintendo nes te koop had. en of ik er 1 aan Larry kon reserveren. Na een 2e bericht zij hij dat hij er al 2 heeft gekocht bij de Media Markt in Ede. Toen dacht ik o ik ga even kijken. Ik heb een rondje gelopen in de media markt en zag ze niet liggen. 1 maal bij de klantenservice wilde ik de bestellingen gaan annuleren van de overige nessen die we besteld hadden omdat we daar 5 euro per nes voor aan hadden betaald. komt de beveiliger naar ons toe. Hoe heet je en waarom verkoop je de nessen door. Ik vond dat een hele rare vraag. Hij zij dat Tarik Lahri hem had gestuurd omdat ze schijnbaar maar 2 per persoon mogen verkopen terwijl we er uiteindelijk maar 1 hebben gekregen. maar tog meer zouden hebben. 1 hij wist mijn naam 2 ik word gevolgd door de camera? en ben tot nu toe 3 x gebeld door Taric en voel me geintimideerd door de Media Markt ede. Wanneer ik een klacht indien bij hun komt hij bij Taric terecht en word er onterecht niks mee gedaan…

Excuses van Taric de Manager inkoop van media markt ede & Larry afdelingsleider (games) Mediamarkt Ede

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Falcobaars