Klacht: Aanmelding door Georgia

op 15 december 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Georgia is een grote leugenaar met haar 14 dagen bedenktijd. Veel klachten over haar in Nijmegen. Je betaald 3x dubbel bij Eon Benelux oppassen mensen!
ze loopt met een zwarte map van Regionaal Totaal.

Gewenste Oplossing:

Ik wil terug naar Nuon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van EON

3 weken geleden - Geachte mevrouw Janssen, Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Op dit moment kunnen wij uw aanmelding niet vinden. Zou u uw volledige adresgegevens per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com. Dan kunnen wij uw klacht verder onderzoeken. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

Bericht van EON

2 weken geleden - Geachte mevrouw Janssen, Na controle is gebleken dat wij uw volledige gegevens nog niet hebben ontvangen. Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Zou u uw volledige adresgegevens alsnog per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door brenda01111