Klacht: Aanmelding door Georgia

op 15 december 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Georgia is een grote leugenaar met haar 14 dagen bedenktijd. Veel klachten over haar in Nijmegen. Je betaald 3x dubbel bij Eon Benelux oppassen mensen!
ze loopt met een zwarte map van Regionaal Totaal.

Gewenste Oplossing:

Ik wil terug naar Nuon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Op dit moment kunnen wij uw aanmelding niet vinden. Zou u uw volledige adresgegevens per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com. Dan kunnen wij uw klacht verder onderzoeken. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Na controle is gebleken dat wij uw volledige gegevens nog niet hebben ontvangen. Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Zou u uw volledige adresgegevens alsnog per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 11 juli 2018 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Janssen,

Omdat wij geen reactie hebben ontvangen ga ik er van uit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Met vriendelijke groet,

E.ON - afdeling Klachten

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door brenda01111