Klacht: Aanmelding door Georgia

op 15 december 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Op dit moment kunnen wij uw aanmelding niet vinden. Zou u uw volledige adresgegevens per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com. Dan kunnen wij uw klacht verder onderzoeken. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Na controle is gebleken dat wij uw volledige gegevens nog niet hebben ontvangen. Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Zou u uw volledige adresgegevens alsnog per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 11 juli 2018 om 11:53 geantwoord

Geachte mevrouw Janssen,

Omdat wij geen reactie hebben ontvangen ga ik er van uit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

E.ON - afdeling Klachten

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -