Klacht: Aanmelding door Georgia

op 15 december 2017 over Eneco Zuid Nederland B.V. in de categorie Energieleveranciers

Georgia is een grote leugenaar met haar 14 dagen bedenktijd. Veel klachten over haar in Nijmegen. Je betaald 3x dubbel bij Eon Benelux oppassen mensen!
ze loopt met een zwarte map van Regionaal Totaal.

Ik wil terug naar Nuon

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco Zuid Nederland B.V. over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco Zuid Nederland B.V. in behandeling genomen

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Op dit moment kunnen wij uw aanmelding niet vinden. Zou u uw volledige adresgegevens per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com. Dan kunnen wij uw klacht verder onderzoeken. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

Bericht van Eneco Zuid Nederland B.V.

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Janssen, Na controle is gebleken dat wij uw volledige gegevens nog niet hebben ontvangen. Graag nemen wij uw klacht verder in behandeling. Zou u uw volledige adresgegevens alsnog per e-mail willen sturen naar klachten@eon-benelux.com? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, E.ON - afdeling Klachten

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco Zuid Nederland B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco Zuid Nederland B.V.

Heeft op 11 juli 2018 om 11:53 geantwoord

Geachte mevrouw Janssen,

Omdat wij geen reactie hebben ontvangen ga ik er van uit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

E.ON - afdeling Klachten

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -