Klacht: Aanmelden is makkelijk, maar opzeggen is erg moeilijk

op 07 juli 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik word vorige jaar telefonisch benaderd door ANWB medewerkster voor het aanmelden van wegenwacht hulp lidmaatschap en kosten ervan. Ik heb toen duidelijk aangeven dat ik alleen een jaar lidmaatschap wilde en moet gestopt worden na een jaar. Ze hebben ook het telefonische gesprek opgenomen en opgeslagen in hun systeem.

Een paar maanden later verhuisde ik naar andere adres. Ik heb echter die diensten/producten van betaalde lidmaatschap nooit gebruikt.

Een jaar later, nu dus, krijg ik een email van hun incasso bureau dat ik de kosten van lidmaatschap verlenging + incasso kosten moet betalen. Ze dreigen nu zelfs met een rechtszaak.

Ik heb ze herhaaldelijk laten weten dat ik die lidmaatschap slechts een jaar wilde, ik verwijs ook naar het opgenomen telefonische gesprek tijdens het aanmelden. Ze hebben het opgenomen gesprek bevestigd, maar toch, blijven ze vasthouden dat ik de lidmaatschap niet heb opgezegd volgens hun manier en dreigen een rechtszaak.

Stoppen met alle belachelijke incasso activiteiten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jt2016