Klacht: Aanmaningskosten zonder herinnering

op 06 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

In januari heb ik een bestelling bij een webwinkel geplaatst waarbij de betaling via Klarna verliep. Op de app van Klarna was te zien dat alle betalingen al voltooid waren. Ook had ik geen betalingsherinneringen per mail gehad. Toch kreeg ik ineens brief met factuur én aanmaningskosten.

Wanneer de aanmaningskosten worden kwijtgescholden, de app in het vervolg goede informatie weergeeft en de facturen in de mails kloppen (en geen ‘geannuleerd’ en te betalen €0,00 weergeven).

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Klarna

Heeft op 09 maart 2020 om 11:10 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Het is voor ons niet mogelijk om deze vraag via onze Social Media kanalen inhoudelijk met je te behandelen.

Om een uitgebreid antwoord te ontvangen op je vraag willen wij je vriendelijk verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar. Je kunt ze dus bereiken wanneer het jou uitkomt.
Je kunt 247 met onze klantenservice chatten via de app of via https:app.klarna.comlogin.

Groet,

Michel

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Houdnietvanklagen