Klacht: Aanmanings kosten voor factuur die ik nooit heb gekregen

op 31 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik krijg aanmaningen van Eneco over een factuur die ik nooit had ontvangen. Ook had ik geen herinneringsbrieven ontvangen totdat er ineens een in de bus viel waarop meteen met deurwaarder werd gedreigd en waarop incasso kosten stonden.

Telefonisch gebeld waarna werd geadviseerd een email te sturen. Dit heb ik op 20 november gedaan. Nooit een reactie of brief gekregen tot ik op 23 januari weer een brief kreeg of ik de aanmaningskosten wil betalen want anders komt eneco mij persoonlijk vertellen wat de gevolgen zullen zijn.

Probeer ik zojuist eneco te bellen krijg ik een bandje over een storing en of ik volgende week nogmaals wil proberen…

Kwijtschelden van de aanmaningskosten.

Opzeggen contract!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Heeft op 31 januari 2014 om 15:25 geantwoord

Het vergde wat frustratie maar de klacht is gelukkig nu wel opgelost. Jammer dat het zover heeft moeten komen alleen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 31 januari 2014 om 16:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Mijn collega heeft uw klacht reeds opgepakt via Facebook en heeft het in behandeling. De verdere afhandeling verloopt dan ook via hem. Ik hoop dat het snel opgelost is.

Martijn, Eneco

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door arnelandeweerd