Klacht: aanmaning ontvangen en goederen nog niet eens binnen

op 29 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Van klarna een aanmaning gekregen, echter de goederen van Wisch nog niet ontvangen,
Ze houden zeker geen rekening met dat op dit moment goederen afkomstig van Wisch langer zouden kunnen gaan duren
voor mij is het duidelijk geen goederen meer welke ik moet betalen via Klarna
ook nooit geen factuur gezien van het product

Pas als ze de aanmangskosten pas in rekening zouden brenegn nadat ik de goederen heb ontvangen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 30 maart 2020 om 09:01 geantwoord

Beste Jacob,

Bedankt voor je bericht.

Wanneer je ervoor kiest om een bestelling met Klarna te betalen sturen wij de factuur op het moment dat de winkel dit aangeeft. Wij hebben natuurlijk geen inzage in de verzending, dit is een zaak voor de winkel. Het is dan ook aan te raden met hun contact op te nemen voor informatie hierover. In de tussentijd kan je de factuur pauzeren. In onze Klarna app kan je de factuur pauzeren door een probleem of retour te melden.

De factuur wordt dan bevroren zodat je langer de tijd hebt om dit op te lossen met de webwinkel.

Wil je de app niet downloaden, dan kan je ook inloggen via https:app.klarna.comlogin. Mocht het niet lukken, dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice via de chat in de app.

Groet,

Michel

Heeft op 19 mei 2020 om 09:11 geantwoord

Toch makkelijk standaard brief
Niet open voor woord van de klant
Vreemd te lezen op vele sites dat er verl mensen zijn welke dezelfde ervaring hebben. Ben er helaas niet klaar mee. Ben ook veel info aan het verzamelen van mensen welke dezelfde ervaring hebben.
Het is een principe kwestie geworden

Alle klachten die gemeld zijn door Jacob1308