Klacht: Aankoop via marktplaats

op 04 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 04 september 2018 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Burak,

Het rekeningnummer dat je doorgeeft is de tussenrekening van Tikkie. Dat is niet het rekeningnummer van de uiteindelijke ontvanger van het geld.

Helaas is het niet mogelijk om een betaling die definitief is verwerkt terug te halen. Als je het idee hebt dat je door de Tikkiegebruiker opgelicht bent, raad ik je aan om aangifte te doen bij de politie. Uiteraard kun je ook direct met Tikkie contact opnmenen via WhatsApp. Het nummer dat je kunt appen is: 06 8365 4343. Je geld krijg je hier niet mee terug, maar als het inderdaad om (vermoedelijke) oplichting gaat, kan Tikkie wel actie ondernemen en mogelijk het account blokkeren.

Ik hoop dat je natuurlijk nog gewoon hetgeen je gekocht hebt krijgt! Heel veel succes met de verdere afwikkeling.

Vriendelijke groeten,

Gabie
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Burak Durcan