Klacht: aangetekend post aan Directie over ‘Grove Nalatigheid’ niet getekend

op 16 maart 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op aanraden van NN heb ik mijn klacht over ‘grove nalatigheid’ ivm mijn Lijfrente uitkering aan de directie gestuurd.Op 27/02/2017 aangetekend.
een hele pak, met alle documenten. Het pakje kwam keurig aan in Rotterdam op 2 maart (track + Trace alles genoteerd) daarna niets, ik kan verder niet het pakje traceren: TNT zegt dat soms is een handtekening ‘niet acceptabel’ voor de ontvanger(!!!) (En dan?)

Wat nu? Opnieuw alles kopieeren en aangetekend versturen? En dan weer niet verder als Rotterdam te traceren-Ik blijf aan de gang!
Of heeft NN wel mijn post aan de directie (de heer D Knibbe) ontvangen en gewoon niet getekenend. Dit zo rottig

Gewenste Oplossing:

Weten of mijn aangetekend pak met bewijsmateriaal bij hen aangekomen is:

02/03/17 09:56 ARRIVED IN COUNTRYROTTERDAM NETHERLANDS ROTTERDAM NETHERLANDS
01/03/17 AM ON ITS WAY TOROTTERDAM NETHERLANDS NETHERLANDS
28/02/17 03:31 ARRIVED (MDN) AT HEATHROW WORLDWIDE DC
27/02/17 21:48 ON ITS WAY TOHEATHROW WORLDWIDE DC GATWICK MAIL CENTRE
27/02/17 20:46 ITEM COLLECTED GATWICK MAIL CENTRE
27/02/17 11:40 SENT AT POST OFFICE 40 North Road BN15 9AA.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Kelland, Vervelend dat er verwarring is over het ontvangen van het pakket documenten. Sorry hiervoor. Ik ben direct op onderzoek gegaan. En ik kan u geruststellen. Het pakket is ontvangen en inmiddels is uw klacht in behandeling genomen. Wij verwachten u uiterlijk volgende week donderdag te antwoorden. Met hartelijke groet, Brigitte / Webcare

Reactie van de melder van de klacht kellian

2 maanden geleden - gelukkig maar! dank u voor uw spoedige antwoord.

Bericht van Nationale Nederlanden

2 maanden geleden - Graag gedaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 25 maart 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Kelland,

Gisteren hebben wij een email, met als bijlage een brief, naar u gestuurd met daarin een antwoord op uw klacht. Hopelijk zal dit u voldoende duidelijkheid bieden. Als u hierover vragen heeft kunt u contact opnemen met het telefoonnummer genoemd in de brief.

Met vriendelijke groet,
Brigitte / Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kellian