Klacht: Aan het lijntje gehouden

op 05 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

De Airfryer is nu voor de 4e keer opgestuurd naar Mediamarkt, nadat de klachten nog steeds niet verholpen zijn… Telkens krijgen we te horen dat de klacht verholpen is en dat ze onderdelen vervangen hebben, dus ontvangen we hem weer terug. Je zou dan toch verwachten dat je een goed werkend product terug krijgt…helaas! Wanneer we dan contact opnemen met klantenservice krijgen we elke keer een ander verhaal te horen en bij uitleg van wat de klacht is, lijkt het er op dat we niet geloofd worden. Dit terwijl we gewoon bewijsmateriaal hebben, want we hebben gefilmd wat er gebeurd, echter dat willen ze niet horen. We begrijpen dat ze niet zomaar een nieuw apparaat kunnen leveren, alleen wanneer hetzelfde apparaat nu voor de 4e keer retour gaat, moet je jezelf toch eens afvragen of er serieus met klachten wordt omgegaan. We voelen ons totaal niet serieus genomen en aan het lijntje gehouden.

We zouden graag een spiksplinternieuwe Airfryer, type Philips Hd9240/90 ontvangen of ons geld retour.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenDaniels