Wij hebben deze stofzuiger eind november 2012 gekocht. Meteen de volgende dag brak al het ophangsysteem af waarmee je de buis rechtop vast kan zetten tegen de stofzuiger. 3 maanden geleden brak opeens het pedaaltje op de stofzuigervoet af waarmee... Lees meer
Ik heb net een nieuw strijkijzer en onder het strijken klapt het afsluitkleppen van het water steeds open. Er spat dan water op de kleding die ik aan het strijken ben waardoor er op sommige plaatsen kletsnat wordt. Vervelend dus. Lees meer
Na een half jaar heb ik dankzij een #Samsung handleiding mijn #philips flatscreen kunnen instellen. De oplossingen van @philips care_nl waren ronduit fout en/of slecht. Dit product 46PFL9704H12
koste maar € 2500,--. Het stretchen van het beeld werkte beperkt of... Lees meer
De tandenborstel gaat erg snel stuk. Hierdoor raakt er waarschijnlijk binnenin iets los of gaat kapot waardoor de borstel enorm veel herrie maakt en niet meer functioneert. Dit nu bij mij al bij derde borstels binnen het ca. 1,5 jaar.... Lees meer
In 2009 Phillips TV gekocht.
In 2011 (twee maanden na afloop garantie) kapot.
Nu 2013 weer kapot (zelfde probleem)
Bellen met klantenservice, u wordt binnen twee werkdagen gebeld, niet gehoord.
Excuses, u wordt morgen gebeld, weer niets gehoord.
Hang nu al... Lees meer
Bij het bereiden van ijs constareerde ik (gelukkig) dat mijn ijs blauw gekleurd was.
Bleek er een lek in het koelelement te zitten en de koel vloeistof in mijn ijs te zijn gelopen.Hopelijk is er een nieuw koel element te verkrijgen.
M.v.g.... Lees meer
Opvolgende mijn vorige klacht ..heb ik nu eindelijk een nieuw apparaat gekregen van philips na 4 maanden..vergeten ze de helft erbij op te sturen (melkopschuimer) na 30 min contact met philips heb ik nog geen antwoord waarom ze die vergeten... Lees meer
Heb het apparaat intussen 1,5 jaar, heb het cadeau gekregen van familie bij verhuizing.
Het apparaat knippert nu nog maar even om op te waren en valt dan uit.
Dit blijft het apparaat vertonen ook als hij enige tijd van de stroom... Lees meer
Al enige tijd hebben we te maken met een display, die steeds bijvullen aangeeft, terwijl hij volzit met water. Soms doet de senseo het weer als je wat draait onderaan het contactpuntje met de waterhouder, maar meestal maakt dit niet... Lees meer
Ik heb een jaar of twee geleden een tosti ijzer van Philips gekocht. Zwart metal, omdat deze dezelfde uitvoering heeft als al onze andere apparaten van Philips.
We gebruiken het tosti ijzer nauwelijks, maar ik schrok laatst toen ik zag dat... Lees meer