Ik heb ook een mail gestuurd naar uw site zelf, maar na te hebben rondgekeken op internet, merkte ik op dat dit probleem een toestelbekend probleem is. in mijn geval gaat het om de 42 inch versie, de philips cineos(42pf9641D/10).
op... Lees meer
Hebben via klacht.nl eerder een klacht geplaatst, onze vorige Senseo weigerde ook al na 9 maanden om een behoorlijk kopje koffie te zetten. Wij hebben toen van Philips een nieuwe gekregen waarmee we erg blij waren. Nu hebben we dit... Lees meer
mijn koffiemachine (Saeco, type 0366.00B.77c, soort: Espresso) serienr. 90008R0Y0726063) op 27-7 gekocht bij Hanos te Eindhoven is ter reparatie aangeboden.
De klacht luidde, dat de display aan blijft geven dat het reservaar gevuld moet worden, ook als het vol is; derhalve... Lees meer
goede dag
wij hebben eind 2012 een saeco HD8750/81 gekocht
na ongeveer een half jaar is hij kapot gegaan.
we hebben gebeld en het apparaat is netjes opgehaald voor reparatie.
na een week kregen we een doos terug gestuurd met een totaal ander model.
met... Lees meer
Eind 2011 kochten wij na lang sparen een dure nieuwe TV(800 euro!). Vanaf het eerste moment hebben wij alleen maar problemen met dit toestel gehad.
Allereerst bleek dat er een mankement was, waardoor er stof achter het scherm zich ophoopte.
Nadat dit... Lees meer
De tandenborstel gaat erg snel stuk. Hierdoor raakt er waarschijnlijk binnenin iets los of gaat kapot waardoor de borstel enorm veel herrie maakt en niet meer functioneert. Dit nu bij mij al bij derde borstels binnen het ca. 1,5 jaar.... Lees meer
Mijn Philips dcd800. noagl prijzig systeem, heeft hier in huis nog niet een week echt gewerkt. Mijn dochter haar radio ging stuk en ik dacht , ik vervang mijn radio en geef haar die oude. Spijt heb ik hiervan. Mijn... Lees meer
Ik heb tafelgrill gekregen voor mijn verjaardag en ik vind het belachelijk dat er een gebruiksaanwijzing bij zit in alle talen behalve in het Nederlands.Wij hebben altijd philips maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Lees meer
Deze goed onderhouden senseotoestel schakelt zichzelf uit na een half kopje koffie. Jammergenoeg is de wettelijke garantie net met 1 maand verstreken... naar het schijnt is echter een kleine herstelling voldoende om dit euvel te verhelpen, maar zelf heb ik... Lees meer
hallo beste ! ik heb hier een factuur gekregen en nog wel een herinnering fac 14284833077 met het bedrag van 8.40 e Ik heb hier geen weet van of Nooit iets besteld of gezien.En betalen zo niet weten beste waarom... Lees meer