Wij hebben deze lamp bij mijn zoon op de slaap- tevens studeerkamer gebruikt ! Na een 10-15 tal branduren (niet na mekaar) is het buitenglas gedeeltelijk gesprongen... waardoor de schreven naar beneden vielen.
Tevens lijkt het glas op een of... Lees meer
Sinds kort zitten er vlekken in het beeld die vooral goed zichtbaar zijn tijdens een voetbalwedstrijd !! Heb boven ook een kleinere versie van Philips staan die heeft ook hetzelfde probleem !!
Tv,s zijn 5 jaar oud,garantie is voorbij , snap... Lees meer
Zou het niet mogelijk zijn, dat wij nog aan deze apparaten kunnen komen.
Voor onze bewoners.
Deze spatten niet, geen reuk en leuk om te gebruiken.
Misschien staan er nog ergens verborgen in het bedrijf Lees meer
Een goede en dure tl-lamp die binnen 5 jaar defect raakt. Volgens de verpakking zou die 10.000 branduren/10 jaar mee moeten gaan. Als die van ons gemiddeld ca. 3 uur brandt (áls die dat al haalt), heeft die de 5... Lees meer
wij hebben een philips televisie gekocht in 2011 waarvan de garantie op 17 september van dit jaar vervalt.Nu hebben we al een tijdje 3 verticale strepen op onze tv staan die niet meer verdwijnen.Ik heb eerst de service van eldi... Lees meer
Ik heb nu inmiddels 4 van deze lampen in mij la liggen
die het binnen een jaar hebben gegeven.
Als je op de lamp tikt flikkeren ze even.
Dure lampen die mij nu geen enkele besparing opleveren!
De lampen kosten nogal wat !!!
Ook heb... Lees meer
Wij hebben de Senseo HD 7830 een poosje naar volle tevredenheid in gebruik.Helaas is de watertank nu niet goed meer. De senseo geeft kraantje aan en blijft snel knipperen. Maar de watertank is genoeg gevuld met water.
De kleine vlottertjes in... Lees meer
Ik kocht in December 2012 een stofzuiger Philips FC9176/01 bij Wehkamp .En zou 30 euro cashback terug krijgen als ik de aankoopbon met de streepjescode zou inzenden.Dat heb ik dan ook netjes gedaan ,maar een paar maanden later had... Lees meer
Ik heb op 26 maart 2010 een Philips LCD tv gekocht voor 807 euro. Sinds een paar maanden is er een zwarte schaduwvlek/waas gekomen op het beeld. Langzaam breidt dit zich over het hele beeld uit. Vooral bij voetbalwedstrijden heel... Lees meer
Net als bij iedereen is ook mijn inverter stuk. Mijn Philips 42PFL7862D/10 geeft geen beeld, wel geluid. Het standaard probleem bij Philips. Wat schets mijn verbazing: je draait zelf volledig voor de kosten op. 220 euro om mijn tv van... Lees meer