Kan condenseert en lekt daardoor hevig bij inschenken
Kan lekt ook koffie bij inschenken door verkeerde schenkmond
Beperkte opening voor het bijvullen van water, waardoor ook lekkage
Koffie is binnen 10 minuten oud Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een half jaar geleden een stoomstrijzer gekocht via de blokker.
Een geweldig strijkijzer!!
Tot er telkens een vreemde verbrand lucht kwam toen ik aan het strijken was.
Zo ook vandaag.
Ik wilde het water aanvullen en duwde pet ongeluk tegen de... Lees meer
Wij hebben een 8 tot 9 mnd geleden een Sarista gekocht omdat ons oude pad machine kapot was. We dachten laten we wat meer uitgeven zodat we een goed apparaat hebben. Wel na een paar weken werd de Sarista opgehaald... Lees meer
Mijn man was bezig om een kopje koffie te zetten.
Vult netjes het water bij en zet de senseo aan.
Onder tussen loopt hij even naar de andere kant van de keuken (wat zijn geluk was) en opeens ontploft het senseo apparaat.
... Lees meer
Bij gebruik van de smart tv krijg ik de melding Philips server niet beschikbaar
Dit is nu al een aantal weken zo Lees meer
vorig jaar heb ik een elektrische tandenborstel gekocht . maar ik wil nu een nieuwe opzetborsteltjes kopen en ze zijn nergens te verkrijgen . hoe zit dit ? en wat ik ook niet zo prettig vondt dat hij niet aan... Lees meer
December 2013 hebben wij bij wehkamp een Senseo Latte Duo aangeschaft.Vanaf het eerste moment was bij nader inzien de koffie niet al te warm.Van alles uitgeprobeerd,kopjes voorverwarmd,melk eerst warm gemaakt.Maar tot op heden niets helpt hiervoor.En nu is het zover... Lees meer
Ons koffieapparaat Saeco Exprelia van 2 jaar en 2 maanden oud, functioneerde niet goed. Na 2 kopjes koffie gaf hij aan dat het lekbakje geleegd moest worden en het waterreservoir was snel leeg. Contact opgenomen met Philips en die zouden... Lees meer
Ondanks meerdere keren het apparaat met de zakjes die ik erbij gekocht had voor te ontkalken blijft het lampje branden hoe dit op te lossen!
Lees meer
Hallo,
Wij zijn ook in het bezit van een Philips Sarista koffiemachine.
Nu maakt hij lekkere koffie wat je de herrie van het malen wel doet vergeten.
Het probleem is nu dat hij meer maalt dan koffie maakt. Hij stort de gemalen koffie... Lees meer