Mijn dochter is 3 en heeft diabetes. Het is heel belangrijk dat ik weet hoeveel ze drinkt, omdat ze voor iedere 25cc roosvicee 0,1 insuline nodig heeft. omdat ze geen goede drinker is (ze heeft ook syndr. v Down) doet... Lees meer
Het filterbakje schiet tijdens het koffiezetten open heel vervelend vind ik.
ik zoek een oplossing e.v.t. vervanging onderdeel. Lees meer
Voor onze i-robot stofzuiger hebben wij 2 apparaatjes die als
virtual wall /lighthouse fungeren. Deze werken op 2 R14 batterijen.
Hebben nu al 2x gehad dat de batterijen tijdens gebruik leeg gelopen zijn, waardoor de apparaatjes niet meer goed functioneren.
De... Lees meer
Ik heb een Philips strijkijzer nr. GC6400. Tijdens het strijken is de onderkant uit elkaar geploft met als resultaat dat het hete water overal heen is gespoten en de machine uit elkaar ligt. Lees meer
Apparaat is in februari 2013 aangeschaft. Sinds 1 week krijgen we het apparaat niet meer aan. Alle stekkers nagekeken en batterijen van de afstandsbediening verwisselt maar apparaat blijft dood. Lees meer
Ik heb op 4 december 2013 een Philips stofzuiger gekocht, waarvan de uitschuifbare stang stuk is. Dit gaat om een stang die je in en uit kunt schuiven. Ik vermoed dat er een veertje stuk is waardoor hij niet meer... Lees meer
Onze nieuwe blender afgeleverd op 31 maart 2014 maakt vanaf smoothie nummer 2 al een piepgeluid bij de start en verspreidt een onheilspellende stank. Mijn vrouw durft het al niet meer te gebruikenkl Lees meer
Ik ben aan de derde waterkoker HD4690 bezig. We hebben hem aangeschaft wegens zijn stoere uitstraling. Helaas is deze derde waterkoker ook weer lek . Ik stop nu met weer een nieuwe te kopen maar misschien kunt er in de... Lees meer
Ik heb op 27-3-2014 4 spaarlampen bij praxis in venlo gekocht.
vandaag d.d. 2-4-2014 is al 1 lamp kapot gegaan.
het gaat over de volgende lamp :
Philips softone flame 5 W ,E27,172 lm flame.
Voor de prijs van € 9,39
BINNEN 1 week al... Lees meer
Hallo,
Mijn televisie is 1,5 maand na het verstrekken van de garantietermijn kapot gegaan. ik heb contact gehad met Philips en die hebben mij doorverwezen naar een reparatiebedrijf met de belofte dat de reparatiebedrag niet hoog zal zijn.
Vervolgens vanochtend een mail... Lees meer