Op 23 december zouden de matrassen komen. Er is niets bezorgd en wij waren heel de dag thuis. Geen briefje in de bus. Dag later ook niet. Lees meer
Op 24 november heb ik een keuken besteld bij Ikea,op 13 december kreeg ik een mail dat de leverdatum 30 december 2013 zou zijn.
Ik heb daarop vrij genomen van mijn werk en twee vrienden van mij ook om met mij... Lees meer
Beste mevrouw/meneer,
Al maandenlang kraakt mijn ektorp slaapbank. Ik heb u op verschillende manieren al geprobeerd te bereiken. Namelijk zo'n 5x gebeld met de klantenservice, gemaild en via deze weg klacht.nl. Op het begin kreeg ik te horen dat ik moest... Lees meer
Beste mevrouw/meneer,
Al maandenlang kraakt mijn ektorp slaapbank. Ik heb u op verschillende manieren al geprobeerd te bereiken. Namelijk zo'n 5x gebeld met de klantenservice, gemaild en via deze weg klacht.nl. Op het begin kreeg ik te horen dat ik moest... Lees meer
Nadat een lampje (H) bleef branden bij een kookplaat links voor (de kookplaat deed het nog gewoon)hebben wij met Ikea gebeld waarna een monteur van eletrolux kwam om het te maken.(20 dec) Na kortsluiting doet hij het helemaal niet meer.Monteur... Lees meer
Na een leuke dag winkelen een slaapkamer uitgezocht met kasten alles compleet op een lade kast na.orde nr 506010994 incl bezorgen.dit omdat ik jongstleden een hart infarct heb gehad en niet veel meer kan sjauwen. Algm. service voorwaarden doorgenomen en... Lees meer
De bank is tussen de kussens gescheurd. Lees meer
Graag kom ik terug op de volgende klacht: https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.php?page=gdcs-panel-user-posts-list&view=286192. Alles is teruggestuurd naar het op de verpakking opgegeven retouradres. Het betrof een online aankoop. Lees meer
Op 26 november 2013j.l. bestelling gemaakt bij Ikea bestelnr
499694029. Leveringsdatum afgesproken op Maandag 09 november 2013, j.l. 04 december 2013 mailtje ontvangen van Ikea waarin eenzijdig de afleveringsdatum wordt gewijzigd!
Ik bellen met Ikea na ruim een kwartier verder eindelijk contact... Lees meer
Ben niet netjes aan de telefoon behandeld toen ik een vraag had over mijn 11 maanden oude heteluchtoven.Toen ik daarop een klacht indiende kreeg ik meteen een klachtennummer en heb vervolgens nooit meer iets gehoord van klantenservice IKEA!!! Lees meer