Mijn Klacht:
Na een leuke dag winkelen een slaapkamer uitgezocht met kasten alles compleet op een lade kast na.orde nr 506010994 incl bezorgen.dit omdat ik jongstleden een hart infarct heb gehad en niet veel meer kan sjauwen. Algm. service voorwaarden doorgenomen en afgerekend. En dan komt alles thuis! Maar dan gelden de algemene voorwaarden niet meer.Er word een halfuur van tevoren niet opgebeld Er word aan de deur gebeld en tegelijk op het raam geklopt,twee Heren,heel veel haast, van alert dragen spullen naar binnen, de voordeur kan niet meer dicht en we kunnen niet meer naar de wc. Ik heb noch niet eens de kans om aan te geven waar het zou moeten zijn Ik zeg jongens alles moet naar boven.maar dat deden zij niet, bellen met ikea en alert bracht geen oplossing dus namen zij alles mee terug, volgens deze heren was afgesproken dat alles geleverd moest worden op verdieping,0. Dit zal wel een aanname zijn door ikea of alert maar zeker GEEN AFSPRAAK MET ONS.Staat ook niet op orderlijst of kassa bon.
Gewenste Oplossing:
Wij kunnen nog enigzins tevreden zijn als de aangekochte spullen afgeleverd worden en netjes neer gezet worden op de door mij aaqngegeven verdieping in een door mij aangegeven ruimte en dit moet dan zijn op de eerste verdieping in de grote slaapkamer, zoals aangegeven in de ALGEMENE SERVICEVOORWAARDEN IKEA. Als genoeg doening zouden Ze het kastje 50239278, wat op 23 12 2013 leverbaar zou zijn, gelijk mee kunnen brengen,de kostprijs € 199,00 zullen wij netjes betalen.
Of € 1644,10 RETOUR!!!!!
