Door medewerker op afdeling geadviseerd omtrent bed, aangegeven dat er zowel op bedtextiel als de bedden 15% korting zat.
Besloten om bed te kopen van 299 euro ipv 249 door deze korting.
Tijdens afrekenen door drukte niet gekeken naar bedrag, zie ik... Lees meer
Anderhalve maand geleden hebben wij onze eerste etage en zolder voorzien van prärie laminaat van ikea. Tijdens het leggen hiervan ondervonden wij al problemen. Planken braken af of waren al gebroken voor ze uberhaüpt de vloer op konden. Gelukkig hadden... Lees meer
Sinds 5 weken probbeer ik een klacht te melden over een verzakte bank,
nadat er diverse malen om dezelfde informatie en fotos werd gevraagd
ben ik nu zover dat opnieuw na 7 e-mails ik weer dezelfde standaard mail
ontvangen heb waar om... Lees meer
Vanaf de eerste dag gaat de deur van de vaatwasser niet helemaal open waardoor de lade steeds terugloopt. Erg irritant. Bovendien wordt de vaat niet droog, zelfs op 70 graden niet. Lees meer
Eerst krijg ik een mail dat ik 7 weken moet wachten op mijn bed,
En nu krijg ik een smsje met de tekst;
Hej.je Ikea order ,wordt dan en dan geleverd.
Ik ben er niet van gediend om met HEJ aangesproken te worden... Lees meer
Online meubels besteld bij ikea, toen mijn meubels afgeleverd werden zag ik niks bijzonders aan de verpakking. Tijdens het uitpakken zijn er 3! Meubels kapot uit de verpakking gekomen. Mijn bovenste plaat van de salontafel brak gewoon door midden! Klantenservice... Lees meer
Helaas heeft op dinsdag 18-02-2014 de bezorging van mijn lattenbodems niet plaatsgevonden terwijl dit wel gepland was. Hierover heb ik 's avonds de klantenservice gebeld en de medewerker meldde mij dat hierover per mail bericht is dat de bezorging vertraagd... Lees meer
De houders van de roe van de kast braken af.
Ik ben al 8 keer bij de service balie geweest.
Eerst krijg ik andere houders die niet passen ,de roe is te dik.
Dan krijg ik weer andere houders deze zijn veel te... Lees meer
Vanmiddag na een uur rijden, was ik bij Ikea Hengelo. Vanaf buiten werd ik al door muziek verwelkomt. Eenmaal binnen bij de klantenservice leek het alsof ik in een discotheek stond. De muziek stond zo luid, dat ik er geirriteerd... Lees meer
Ruim 4 geleden hebben bij jullie een keuken gekocht.
Over het algemeen zijn wij er zeer tevreden over.
Alleen het onderhoud van de gelakte keukenkastjes, daar zijn we minder content over.
Wanneer er iets op geknoeid wordt, b.v. met koken, dan krijg je... Lees meer