Beste,
Wij kochten vandaag een nieuwe zetel VIMLE bij IKEA.
Meteen bij het uitpakken kwam er een zeer sterke chemische geur vrij.
We hebben deze zetels in de garage moeten zetten, want we werden hier wat onwel van.
Online lees ik zeer veel klachten... Lees meer
op 30-12-17 en ektorp 3 zitbank gekocht meten ektorphoes.
Nog geen anderhalve maand later verschijnen er allemaal pluizen en rullen op de zitting.
klantenservice gemaild en en mail terug gehad met een link voor een bedrijf voor pillingtondeuses.
Ik ben hier niet tevreden... Lees meer
Op woensdag 7-2-18 heb ik een vraag gesteld via de mail over deuvels. Vraag 180207-001882. Tot op heden geen antwoord. Vandaag geprobeert te bellen en bleef 10 minuten in de wacht. Dat kost dus € 9,00. Ik heb de verbinding... Lees meer
In 2010 een IKEA keuken gekocht, nu Is afvoerzeefje kapot (rubber deel). Bij service afdeling vertelde ze dat vervangend afvoerzeefje niet meer leverbaar Is.
Heel vreemd. 25 jaar garantie op de keuken, maar vervangende onderdelen zijn er niet.
Wat nu?
Nieuwe keuken kopen?... Lees meer
als ik de inhoud van de winkelwagen wil bestellen, dan weigert de site. ook de telefoon wordt niet opgenomen Wat is er aan de hand? Lees meer
Eergisteren is pax garderobekast (100 cm breed) met grimo deuren (incl handgrepen) bij ons bezorgd. Bij het in elkaar zetten bleek dat de deuren niet voorgeboord zijn voor de handgrepen. Bij telefonisch contact met klantenservice werd gezegd dat de 2... Lees meer
Vorig jaar juni kochten we bij IKEA de koelkast LAGAN (losstaand tafelmodel). Gisteren brak er bij het opendoen van het vriesvak een piepklein stukje plastic af. Waardoor het handvat niet meer werkt en het vriesvak dus niet meer afgesloten kan... Lees meer
machine blijft pompen maar krijgt het water niet weg en heeft waarschijnlijk te maken met een lekkage.
De machine heeft nog 3 jaar garantie maar Electrolux komt pas over 2 weken langs.
De opvolging van de geboden service door Ikea laat ernstig... Lees meer
We hebben vier jaar geleden Een keuken bij u gekocht na 6 maanden brak de front af . Na drie keer een nieuwe set gehaald tehebben Breekt deze vandaag weer af. Ben zeer ontevreden... Lees meer
Vanavond in het restaurant geen kop koffie te krijgen tot mijn verbazing zaten op de banken allemaal groepen mannen met stapels kopjes. Toen wij twee uur later langs liepen zaten ze er uit de Koran te lezen met weer... Lees meer