Goedendag,
In augustus 2007 kozen wij ervoor een nieuwe keuken te kopen bij Ikea. Ikea had precies onze maatvoering, te weten; kastjes plus deuren van 90 cm hoog en kastjes plus deuren van 70 cm hoog. De medewerkers van de... Lees meer
Jan 2017nieuwe hoezen gekocht en in april in gebruik genomen maar ze zijn nu al niet meer om aan te zien ze worden helemaal korrelig aan het worden, en dat na een paar maanden. We zíjn een man en een... Lees meer
De meeste ronde tafels wiebelen erg,waardoor je koffie gewoon van de tafel valt,
vanmorgens zaten we bij Ikea,in groningen,
In het algemeen aardig personeel,maar wat mij en meerdere mensen ergende was terwijl je zit te eten,je bord op moet pakken omdat een... Lees meer
31 januari kregen we onze keuken geleverd. Al snel kwamen we erachter dat we spullen misten. Ik heb gebeld en werd niet professioneel behandeld. Eigenlijk wilde de desbetreffende mevrouw dat ik zelf de spullen kwam halen, terwijl ik €94 euro... Lees meer
Na het kopen van kast Dombas deze in elkaar willen zetten. Deze bleek totaal niet te kloppen. De scheidingslijn welke de kast in een breek hang gedeelte aan de linker kant en het leg gedeelte rechts zou moeten zetten bleek... Lees meer
Heb begin januari een aardappelpers en 4 theeglazen online besteld bij ikea.
De artikelen zaten gewoon zó in één doos met aan de BUITENKANT bubbelplastic !!
Resultaat 2 kapotte glazen.
Die heb ik op 6 januari teruggestuurd alle 4... Lees meer
Hallo,
Ik heb een bonsaiboom van €69,99 bij jullie gekocht. Er komt al 10 maanden geen bladeren meer uit de boom. Alleen de eerste 6 maanden toen ik de boom had gekocht kwamen er bladeren uit. Ik verzorg het heel zorgvuldig,... Lees meer
bij de kassa zegen ze dat Ik een nieuwe moet aanvragen. Lees meer
Geachte meneer /mevrouw , Afgelopen zaterdag hebben ze me bed en kast in me kast gezet , maar is de vloer flink beschadigd ivm met t schuiven van mijn bed , die er net een dag in lag .... Lees meer
Kunststof can ikea weeblad blijkt niet weerbaar te zijn voir 25 jaar zoals ikea beweert. 2012 heb ik mijn keuken bij ikea gekocht. Vanaf vorige jaar begon het keukenblad kleur te verlieZen . Dus niet aan te raden Lees meer