Mijn Klacht:
Daar zijn we weer, naar een paar weken de spotta bezorgd te hebben gekregen is het deze week weer zover. we hebben de folders alweer niet ontvangen, ik word er wel een beetje moedeloos van, om steeds maar weer een klacht in te dienen. de kinderen hier hebben ook folders rond gebracht en 2 ervan bezorgen 6 dagen pw de krant maar ik kan zeggen dat ze altijd op tijd dus voor 7.00 uur ‘s-morgens (om kwart over 5 half 6 staan ze op) de kranten bezorgd hebben.en als de bezorger op vakantie zou zijn moet er een goeie vervanger zijn, dat moeten de kinderen hier ook met de krantenfolders, en dat geeft nooit problemen. dus ik heb best wel begrip als de folders niet of te laat bezorgd worden, maar dit loopt al bijna een half jaar dat we met de zeer regelmatig geen folders hebben ontvangen. graag zie ik dat jullie er nu toch echt iets aan doen.
mvrgr corrie kamps
Gewenste Oplossing:
als er nu echt wat aan gedaan zodat ik geen contact meer hoef te zoeken.

