Mijn Klacht:
Goedemorgen, al ongeveer 6 á 7 weken krijg ik geen folders meer (het ingepakte pakket) Momenteel kijk ik bij een vriendin in Amsterdam-Nrd maar dat moet de bedoeling niet zijn. Ik heb een ja-sticker op de brievenbus. Ik vind dit heel vervelend omdat ik het gewoon mis en nu bij een ander moet kijken of er iets in staat waar ik naar op zoek ben. Mogelijk loopt er niemand in deze wijk? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Mevr. Trenning, Roerdompstraat 18, 1121 NB Landsmeer
Gewenste Oplossing:
Als ik weer wekelijks de folders krijg.

