Mijn Klacht:
We hebben alweer een maand geen folderpakket ontvangen. Hiervoor is het 2wkn goed gegaan. Ik denk dat we misschien 6 keer het pakket hebben gehad dit jaar. Als je belt weet je het antwoord al:We hebben op het moment geen bezorger maar zijn er hard mee bezig Ik vraag mij inmiddels af of dit echt waar is of dat dit het standaard zoet houdantwoord is. Vorig jaar hebben we misschien 10x de folders ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Als er nu eindelijk eens wekelijks bezorgd word en dan ook op uiterlijk dinsdag ipv woensdagavond of donderdag. Leuk ook met aanbiedingen die op dinsdag ingaan....

