Klacht: Verzend label aanmaken is al twee dagen onmogelijk

Ggtg op 16 april 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 18 april 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo John, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat je het zo hebt moeten ervaren. Er zijn de afgelopen tijd wel wat storingen geweest op onze website. Onze IT is er van bewust en we zullen er ook...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 16 april 2018

Een klant ervaart problemen bij het aanmaken van een verzendlabel bij DPD, waarbij de pagina steeds naar een klachtenformulier leidt. Deze situatie heeft zich gedurende twee dagen voorgedaan, wat leidt tot frustratie over de dienstverlening van het bedrijf. De klant heeft besloten in de toekomst geen gebruik meer te maken van DPD voor verzending.

Mijn Klacht:

Moest voor het eerst een pakketje met dpd verzenden ,wat een pruts zooi is het daar ,als je een label wilt maken gaat de pagina over naar een klachten formulier .
Dit is al 2dagen zo nooit meer met dpd verzenden pruts zooi daar.

Gewenste Oplossing:

Gaan ze niet meer goedmaken bij mij

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 april 2018 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM