Klacht: Pakket niet geleverd

Deedee1 op 09 maart 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 maart 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Debbie, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat je pakket niet wordt geleverd. Ik heb even aan de hand van je adresgegevens naar het pakketnummer gezocht (05217022264089) en navraag gedaan bij het depot. Ik moet je helaas...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 9 maart 2018

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ondervonden met de levering van een pakket door DPD, dat oorspronkelijk op 06-03-2018 zou aankomen. Na het wijzigen van de bezorgdatum naar 07-03-2018 en vervolgens naar 08-03-2018, ontving de klant het pakket nog steeds niet. Na meerdere contactmomenten met DPD werd de klant uiteindelijk aangeraden om contact op te nemen met de verzender.

Mijn Klacht:

06-03-2018 zou er een pakket geleverd worden door DPD. Echter kon ik dit tijdstip niet en heb ik de bezorgdatum veranderd naar 07-03-2018. Die dag heb ik het pakket ook niet in ontvangst mogen nemen. Heb contact opgenomen en de desbetreffende persoon die ik sprak heeft me vermeld dat zij een mail ging sturen met verzoek om het pakket 08-03-2018 te laten bezorgen. Deze dag heb ik echter weer het pakket niet ontvangen. En wederom weer contact opgenomen, weer werd mij hetzelfde vermeld (de mail die verstuurd werd met het verzoek om het dan 09-03-2018 te bezorgen) echter heb ik vandaag gekeken via track en tracé en het pakket ligt nog in depot (kon zien tussen 9 en 11 Hoelaat het pakket zou komen) weer contact opgenomen en nu werd mij ineens verteld contact op te nemen met de verzender ! Ik vind dit heel schandalig, want het pakket ligt bij DPD in het depot! (Foto word toegevoegd!)

Gewenste Oplossing:

Als ze het pakket alsnog komen bezorgen, zonder dat ik het zelf ergens moet gaan afhalen. (Ben namelijk zwanger, en kan niet met een doos van 10kg gaan sjouwen door Spijkenisse)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 maart 2018 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM