Klacht: Niet geleverd

Christof242 op 22 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Christof, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat het zo heeft moeten gaan. Het vervelende is dat ik helaas niet met je mee kan kijken en eventueel een klacht door kan sturen omdat dit een zending betreft...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 22 december 2017

Een klant van DPD heeft problemen ervaren met de levering van een pakket. Ondanks twee verschillende leverdata, is er niemand langsgekomen en ontving de klant geen kennisgeving in de brievenbus of een nieuwe leverdatum. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Heb via track and tracd 2 verschillende leverings dagen op geen van de 2 lemand gezien nu ineens konden ze mijn pakket niet leveren heb geen kaart gekregen in de brievenbus en ook geen nieuwe lever datum

Gewenste Oplossing:

Leveren op afgesproken datum en tijd stip niet iedereen kan van 6u tot 22u aan de deur blijven zitten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 december 2017 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM