Klacht: Pakket is niet bezorgd

R.Breedveld op 14 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 14 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste Roland, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Ik ben er even samen met mijn collega\'s van de...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 14 december 2017

Een klant van DPD meldde dat zijn pakket, dat op een maandag geleverd zou worden, niet thuisbezorgd kon worden vanwege sneeuwoverlast. Na een e-mail te hebben ontvangen dat het pakket naar een Pickup Parcelshop was gestuurd, bleek het daar niet te vinden en was het uiteindelijk retour gestuurd zonder ooit te zijn afgeleverd. De klant vraagt zich af wat de volgende stappen zijn.

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag zou mijn pakket geleverd worden via DPD. Helaas is het door de sneeuw overlast niet mogelijk geweest om mijn pakket thuis te bezorgen.

Nu kreeg ik hier later via email een bericht over en dat mijn pakket afgeleverd werd bij een Pickup Parcelshop. Hier ben ik vandaag langs geweest om mijn pakket op te halen. Maar nadat de medewerker drie keer gekeken had en mijn pakket nummer ingevoerd had was deze niet te vinden.

Nu kom ik dus zwaar teleurgesteld thuis en controleer ik mijn email en wat schets mijn verbazing. Mijn pakket is al retour gestuurd en is helemaal nooit geleverd bij zowel mijn huis als bij het Pickup parcelshop.

En nu is mijn vraag en wat nu???

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket geleverd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 14 december 2017 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Beste Roland, Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van het uitleverdepot. Helaas hebben we het retourproces niet meer tegen kunnen houden. Het pakket zal retour worden bezorgd bij de afzender. We raden je aan om contact op te nemen met de verzender. Zij kunnen bij DPD een klacht indienen, en een nieuw pakket naar je opsturen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en toch een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Chayenne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM