Klacht: Mijn pakketje werd niet bezorgd

NicaBerg op 11 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Vera, Bedankt voor je bericht. Ik heb even aan de hand van je adresgegevens het pakketnummer erbij gezocht (04083012003039) en heb naar de status gekeken van het pakket. Het pakket is gisteren inderdaad meegeweest met de chauffeur, maar door...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 11 december 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend omdat zijn pakketje, dat op een specifieke tijd bezorgd zou worden, niet is aangekomen. Ondanks het wachten op de levering en het ontbreken van excuses of alternatieven van de klantenservice, bleef de klant ontevreden over de geboden service. Hij uit zijn frustratie over het feit dat hij tot de volgende maandag niet thuis zal zijn en vreest zijn belangrijke pakketje niet te ontvangen.

Mijn Klacht:

Mijn pakketje werd vandaag niet bezorgd maar dit was wel de afspraak. Mijn pakketje moest vandaag tussen 14:39-15:39 worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Ik heb de hele dag mijn pakketje gewacht, maar om 19:45 zag ik dat mijn pakketje vandaag niet bezorgt zal worden. Geen excuses van jullie, geen andere optie gekregen, slechte klantenservice! Ik ben meer dan alleen ontevreden. Ik betaal jullie erg veel voor het leveren en kreeg een erg vreselijke service! Ik kan tot volgende maandag niet thuis zijn en wat nu? Ik krijg daardoor nooit mijn pakketje? Ik heb rechtbijstand verzekering, ik heb met mijn creditcard betaald en heb verzekering. Ik ga alles tegen jullie gebruiken! Mijn belangrijke pakkettje vanuit Frankrijk is niet geleverd en ik heb niks van jullie gehoord, dat vind ik erg vreselijk en schandalig! Jullie moeten mij compensatie leveren voor het niet voldoen aan jullie beloftes! Ik betaalde veel voor de leveringskosten en jullie moeten mij terug betaalen omdat jullie zo’n vreselijke service leveren! Dat ben ik niet accepteren!

Gewenste Oplossing:

Als ik een compensatie krijg voor de vreselijke service!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 december 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

NicaBerg

Heeft op 13 december 2017 om 20:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zo vreselijke service! Tweede dagen heb ik nog niks ontvangt! Waarvoor betalde ik zo veel leverenkost? Wanneer krijg ik mijn pakketje?

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM