Klacht: slechte afspraken

pa3gdp op 11 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Cees, Bedankt voor je bericht. Vervelend te moeten horen dat je wat langer op dit pakket hebt moeten wachten. Ik heb even aan de hand van je adresgegevens het pakketnummer erbij gezocht (01455109737961) maar is pas meegegeven door de...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 11 december 2017

Een klant van DPD heeft aangegeven dat er afspraken zijn gemaakt voor de levering van een pakket op 8 december, maar dat het pakket op 11 december nog steeds niet is aangekomen. De klant ervaart dit als een slechte service.

Mijn Klacht:

Daar mij beloofd is mijn pakket 8 dec af te leveren hele dag zitten wachten .het is nu 11 dec en heb het nog steeds niet ontvangen .Hele slechte servise

Gewenste Oplossing:

Afspraken nakomen of een berichtje geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 december 2017 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM