Klacht: Pakket niet aangeboden !

t.wegman op 05 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze oprechte excuses hiervoor. Wij doen maar een leverpoging aan de deur, mocht je niet...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 5 december 2017

Een klant van DPD meldt dat een pakket, dat op 5 december tussen 14.45 en 15.45 bezorgd zou worden, niet is aangekomen. Na contact met het depot blijkt het pakket op een verkeerd adres te zijn afgeleverd, zonder dat de klant hierover geïnformeerd is. De klant uit zijn frustratie over de herhaaldelijke problemen met de bezorgservice van DPD.

Mijn Klacht:

Er zou dinsdag 5 december een pakket bezorgd worden tussen 14.45 en 15.45
Ik ben de hele dag thuis geweest vandaag en er is geen bezorger geweest.
Ik zie vervolgens op de dpd site tot mijn verbazing dat het pakket afgeleverd moet zijn ?
Ik heb met Depot Etten Leur gebeld. Die mevrouw meld mij dat het op nr 17 zou moeten liggen inplaats van 37 aan de andere kant van de straat. Ik heb geen kaartje in de Bus gehad met deze informatie.
De buren op 17 zijn er niet en ik weet ook niet of ze vandaag nog thuis komen. nu heb ik mijn pakket niet.

Ik ben woest !!!!!
Iedere keer als ik iets met DPD krijg heb ik ellende met de bezorging.
Als ik DPD was zou ik de bezorger op staande voet ontslaan. want dit is Hele slechte service !!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn Pakket heb, en DPD met een verklaring komt waarom het iedere keer fout gaat. Het is gewoon de mentaliteit van de Bezorger. Heel slecht dit !

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 december 2017 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

t.wegman

Heeft op 06 december 2017 om 14:38 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Beste Chayenne,

De chaffeur is niet aan de deur geweest want ik was namelijk heel de dag thuis.
Dit is al vaker voorgekomen en iedere keer met DPD.
Ik hoop dat deze klacht bij de leiding gevende van de chaffeur komt die in dit gebied bezorgd want het is iedere keer wat als DPD wat moet bezorgen.
Vorige keer had ik ook geen briefje en zou het ook bezorgd moeten zijn. Toen bleek het op een afgiftepunt te liggen waar ik toevallig maar ben gaan infomeren. Als ik dat niet gedaan had was mijn pakket terug naar het buitenland gestuurd.
Ik geloof best dat uw excuses oprecht zijn maar ik ondervind hier veel hinder van. Gaat u serieus iets met deze klacht doen of moet ik het hogerop zoeken ?

Met vriendelijke groet,

T. Wegman

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM