Klacht: De Prutsers Dienst

R. Kortenaar op 02 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Bedrijf DPD
Status In behandeling
Datum 2 december 2017

Een consument uit kritiek op DPD vanwege herhaaldelijke miscommunicatie en slechte service bij de levering van een pakket. Het pakket is meerdere keren geprobeerd te leveren zonder dat er een bericht is achtergelaten, terwijl er iemand aanwezig was. Na verschillende telefoontjes, waarbij de verbinding vaak werd verbroken, is er onduidelijkheid over de status van het pakket en de locatie ervan.

Mijn Klacht:

Wat een zooitje is dit bedrijf, helaas dat wij als consument niet de keuze kunnen maken of wij wel deze aanfluiting willen gebruiken of niet.

pakket van mij is vanaf woensdag in het depot, 2 keer uitgeleverd en geen bericht achter gelaten terwijl er iemand op het aflever adres aanwezig was.

aan de telefoon gehad, na 12 minuten wordt de lijn afgebroken. na 3 keer gebeld te hebben (a 50 cent de keer, maar dit terzijde) krijg ik iemand aan de lijn die zelf nergens wat van wist en na 3 nummers. al met al alles geregeld, al met al dat dacht ik. het zou naar een afhaalpunt gebracht worden en klaar.

maar dit pakket is weer geprobeerd te leveren en weer geen bericht achter gelaten en nu weet ik niet eens of mijn pakket bij dat afleverpunt is.

wat een achterlijk bedrijf, dat het zo goed zijn contacten onderhoud met de chauffeur, planning, planning en de vriendelijke niks wetende vrouwtje dat mij “hielp”.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrijf zich gaat zien en gedragen als een bedrijf zoals het zou horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Hallo Rick, Bedankt voor je bericht. Ik zou je graag willen helpen aan informatie omtrent je pakket. Ik kan helaas op het opgegeven adres geen pakketnummer terug vinden. Kun je mij deze doorgeven zodat we actie kunnen ondernemen? (het pakketnummer bestaat uit 14 cijfers en is eventueel op te vragen bij de verzender) Alvast bedankt voor je reactie. Vriendelijke groeten, Maria

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM