Klacht: DPD maakt fout; ik heb dan een probleem!!!

markiemark op 22 november 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status In behandeling
Datum 22 november 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

DPD kan niet terugvinden waar mijn pakketten zijn. Ik heb ze in ieder geval nooit ontvangen. Nu moet IK dus de Duitse verkoper zien aan te sporen om een claim op te starten. Die Duitser wil gewoon niet meewerken. Kortom het is toch te gek voor woorden dat het nu maar mijn probleem is….Of anders gezegd; ik mijn geld kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

Als DPD de verantwoordelijkheid neemt die schade te vergoeden...En niet door iemand de procedure op laat starten die het geen r.. uitmaakt.
IK ben degene die schade opgelopen heeft, niet die Duitser.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

8 jaren geleden - Beste Mark, Bedankt voor je bericht. Heb je wellicht een pakketnummer zodat we kunnen nakijken wat er precies is gebeurd? Met vriendelijke groet, Chayenne

Reactie van de melder van de klacht markiemark

8 jaren geleden - Hallo Chayenne! Bedankt voor jouw snelle reactie! Het volgende is gebeurd: Een week of 2 geleden heb ik bij een isolatiehandel in Duitsland via Ebay.de wat artikelen gekocht. Deze werden via DPD verstuurd. Een aantal dagen later krijg ik via de mail een melding dat de chauffeur de pakketten afgeleverd heeft. Er was alleen niemand thuis. Ik kom s'avonds laat thuis en vind geen pakketten, dus gemeld bij ene Melle, en die ging het uitzoeken. Om het lange verhaal kort te houden; hij kan mij niet vertellen waar die pakketten zijn. En ik moest de verkoper aanzetten tot het maken van een claim. Nu is het punt, dat deze verkoper totaal niet reageert op mijn mails...Dus ik als gedupeerde val tussen wal en schip. Ik kan alleen niets beginnen, en heb nu een schade van 150 euro...En daar baal ik goed van. Temeer omdat de niet gedupeerde totaalgeen sjoegen geeft. En dat is frustrerend. Ik hoop dat jij me verder kan helpen hiermee. Groet: Mark Zendingnrs: 01675051818741, en nr......42

Reactie van de melder van de klacht markiemark

8 jaren geleden - Hallo Chayenne, Gaat er nog een reactie komen denk je....??? Gr: Mark

Alle klachten die gemeld zijn door markiemark
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM