Klacht: Adres bestaat niet of niet kunnen vinden

L. Mahulete op 24 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Ik ben er even ingedoken en zie dat de chauffeur in...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 24 oktober 2017

Een klant van DPD had een afspraak voor de bezorging van een pakket op 24 oktober, maar het pakket werd niet op de afgesproken tijd geleverd. Na meerdere telefoontjes, waarbij de klant niet goed werd geholpen en soms zelfs werd afgebroken, werd uiteindelijk meegedeeld dat de bezorging pas de volgende dag zou plaatsvinden. De klant uitte zijn onvrede over de geboden service en de onduidelijkheid rondom de bezorging.

Mijn Klacht:

Pakket zou op dinsdag 24/10 bezorgd worden tussen 12.00 en 13.00 uur. Afspraak afgezegd en wat blijkt na 13.00 uur nog geen pakket dus gebeld waar mijn pakket bleef wordt er gezegd ” zal vanmiddag nog bezorgd worden”. Dus na 14.00 uur weer 2x gebeld wordt er aan de andere kant 2x opgehangen.3e keer gebeld wordt mij te woord gestaan en gezegd dat het de volgende dag pas wordt bezorgd. Echt slechte service van DPD en hun chauffeur. Of een pen dat niet schrijft en dat het pakket is bezorgd bij de buren wat je niet kunt lezen en maar moet gissen en aanbellen.

Gewenste Oplossing:

Denk ik haast nooit

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 oktober 2017 om 17:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM