Klacht: geen bezorging

Wim Jeuriens op 10 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Spotta has resolved this complaint
Klacht opgelost op 11 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Jeuriens, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. De melding is besproken met de bezorger. Hopelijk ontvangt u volgende week de folders weer in uw brievenbus. Mocht dit niet...

Bedrijf Spotta
Categorie Reclame
Status Opgelost
Datum 10 oktober 2017

Een klant heeft aangegeven dat de folders van Spotta niet worden bezorgd. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Folders worden niet bezorgt

Gewenste Oplossing:

als wekelijks de folders in de bus liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 oktober 2017 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jeuriens,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend dat de bezorging nog niet naar wens verloopt. De melding is besproken met de bezorger. Hopelijk ontvangt u volgende week de folders weer in uw brievenbus. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM