Klacht: DPD

user-143442 op 13 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 30 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Matser, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Fijn om te horen dat je pakket alsnog de eerstvolgende...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 13 oktober 2017

Een klant van DPD ontving een bericht dat een pakket die dag zou worden bezorgd, maar na enige tijd kreeg hij te horen dat de levering niet was gelukt en het pakket retour was gestuurd. De klant was de hele dag thuis en beweert dat er nooit een poging tot aflevering is gedaan, wat leidde tot frustratie over de communicatie van DPD. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Vanmorgen van DPD bericht dat een pakket dat al enige tijd onderweg is, vandaag wordt bezorgd. Daarna van DPD bericht dat het pakket begin van de avond zal worden afgeleverd. Wij waren zo wie zo de hele dag thuis en hebben echt aan het begin van de avond op de uitkijk gezeten. Uiteindelijk bericht dat het pakket onsuccesvol was aangeboden en inmiddels retour was in het depot. Wat een leugenaar deze bezorger. Er is nooit iets aangeboden.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket morgen zo snel als kan bij ons wordt afgeleverd.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Pakket is na tussenkomst van Emma Matras de volgende achtend afgeleverd. Overigens zonder excuses van DPD. Het blijft mat DPD altijd tobben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 30 oktober 2017 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM