Klacht: 1,5 week wachten op pakket

Klacht 190 op 15 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Marlou, Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Ik heb even gekeken in de tracking en zie dat je het pakket inmiddels hebt ontvangen, klopt dit? We hadden inderdaad geen enkele data vanuit Engeland ontvangen,...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 15 mei 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Een pakket besteld en die zou bezorgd worden door DpD. Helaas miste op de een of andere manier het Huisnr. Gebeld met DpD en zou aangepast worden en alsnog bezorgd worden. Nu een aantal dagen later nog geen pakket. DpD weer gebeld, huisnummer was door de klantenservice nuet ingevuld en werd daarom niet verstuurd. Net weer gebeld en weer aangepast werd gezegd en nu morgen geleverd na bijna twee weken. We wachten af. Hele slechte service!

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 mei 2017 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM