Klacht: Ronduit belachelijke service!

Wederom ontevreden over de service op 01 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag Robbert, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, zeker als dit al de zoveelste keer is. Ik heb om deze reden dan ook een officiële klacht ingediend bij het desbetreffende depot, om dit te...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 mei 2017

Herhaaldelijk ervaart de klager problemen met de service van DPD, waarbij pakketten niet op de afgesproken manier worden bezorgd. Ondanks het nemen van een vrije dag om het pakket in ontvangst te nemen, wordt er niet aangebeld en wordt er geen briefje achtergelaten. Bij contact met de klantenservice voelt de klager zich niet goed behandeld en krijgt het gevoel dat de schuld bij hem wordt gelegd.

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer in de steek gelaten door nalatige service van DPD. Zag helaas de bui al hangen toen ik te horen kreeg dat DPD mijn pakket moest gaan bezorgen. Helaas opnieuw gezeur met deze zogenaamde koeriersdienst. Niet aanbellen, geen briefje maar wel beweren aan de deur te zijn geweest. Wanneer hier over gebeld wordt, word je niet fatsoenlijk te woord gestaan en zou het mijn schuld zijn. Speciaal een vrije dag genomen om het pakketje hoogstpersoonlijk in ontvangst te kunnen nemen. Stel je klanten eens niet teleur DPD en doe je werk gewoon normaal en fatsoenlijk en houd je aan je eigen opgestelde normen en waarden…

Bestellingsnummer: 15505745409887

Gewenste Oplossing:

Wanneer DPD eindelijk eens haar zaakjes op orde heeft. Het is al de zoveelste keer en schijnbaar gebeurt het niet alleen mij of bekenden van mij. Daarnaast wil ik weten waar mijn pakket is gebleven aangezien ik op geen enkele manier eventjes te horen kan krijgen waar ik deze op kan halen.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2017 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM