Klacht: onjuiste levering

Kawita1 op 01 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Kawita, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is uiteraard niet de normale gang van zaken en de service die u van ons kunt verwachten! Om deze reden heb ik dan ook een...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 mei 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over een onjuiste levering van een bestelling. Na een eerdere mislukte bezorging, waarbij de ontvanger niet thuis was, werd er een nieuwe afleverdatum afgesproken. Ondanks een bevestiging dat de bestelling tussen 11.59 en 12.59 uur zou worden geleverd, ontving de klant te horen dat de levering niet had plaatsgevonden, wat leidde tot frustratie en een onprofessionele reactie van de klantenservice. De klant verlangt naar een spoedige herlevering van de bestelling.

Mijn Klacht:

Mijn bestelling is eerder geleverd zonder berichtgeving. Ontvanger was niet thuis en bestelling is weer mee teruggekomen. Hiervan heb ik wel de mededeling gekregen en kon ik zelf een afleverdatum aangeven. Dit heb ik gedaan. Volgens de track en trace code kon ik zien dat bestelling tussen 11.59 en 12.59 bezorgd zou worden. Nu is de ontvangen thuis gebleven. Bestelling is niet geleverd. Bij telefonisch contact, kreeg ik de mededeling dat bestelling wel is geleverd, maar er niemand thuis was. Dit is onjuist!
De dame aan de telefoon gaf simpelweg dat de bestelling opgehaald kon worden elders. Hierop heb ik aangegeven dat dit niet bepaald correct was en een beetje dom en vroeg naar de manager. Hierop hing zij de telefoon op.
Ik verwacht dat de bestelling alsnog met spoed geleverd wordt en dat DPD haar personeel instrueert hoe met klanten omgegaan wordt.
Ik hoor graag hoe dit probleem opgelost gaat worden.

Gewenste Oplossing:

absoluut niet. Niet over de levering en over de afhandeling van de klacht.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 mei 2017 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM