Klacht: Pakket kwijt, DPD doet niks?

Sjors van Veen op 06 december 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 8 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Hallo Sjors, Bedankt voor je bericht. Erg vervelend dat je gisteren erg lang hebt moeten wachten en geen response hebt ontvangen. Ik zie dat je het pakket 15500513922484 gister in ontvangst hebt genomen, klopt dit? Mocht dit niet zo zijn...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 6 december 2016

Een klant heeft een klacht ingediend over DPD omdat een verwacht pakketje niet is afgeleverd, ondanks dat de tracking aangeeft dat het wel op het juiste adres is bezorgd. Na meerdere telefoontjes naar de klantenservice, waarbij geen oplossing werd geboden, voelt de klant zich niet goed geholpen en ervaart de communicatie als klantonvriendelijk. Het betreft het pakket met trackingnummer 15500513922484.

Mijn Klacht:

Gisteren zou er een pakketje worden geleverd door DPD, hiervoor thuis gebleven om er zeker van te zijn dat ik het aan kon nemen. Niks binnen gehad, volgens de tracking is het wel afgeleverd op het juiste adres. Vanochtend direct gebeld naar DPD en ze zouden mij terug bellen. Na enkele uren te wachten nog niks van DPD gehoord, dus vervolgens weer terug gebeld. Helaas, wordt ik niet verder geholpen. Dus nog langer wachten. Na 6 uur wachten nog een keer bellen, dan als antwoord krijgen bel zelf maar naar het depot omdat het druk is. Erg klantonvriendelijk.

Het gaat om het pakket met trackingnummer: 15500513922484

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje wordt gevonden en thuis wordt afgeleverd. Daarnaast een vergoeding voor de belkosten die ik heb moeten maken met een klantenservice waar je vervolgens niks meer van hoort.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 december 2016 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM