Klacht: Niet bezorgd op tijdstip en dag

martijn011 op 02 december 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
āœ… Klacht opgelost op 6 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Hallo Martijn, Bedankt voor je bericht. Jammer dat het zo gelopen heeft en dat mijn collega's je verder hebben kunnen helpen. Ik heb even in ons systeem gezocht of dat ik de zending van 2-12-16 kon terugvinden. Helaas heb ik...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 2 december 2016

Een klant diende een klacht in tegen DPD omdat zijn pakket op 2 november 2016 niet op het afgesproken tijdstip en dag werd bezorgd. Na contact met de klantenservice ontving hij geen informatie over de status van zijn pakket en ervoer hij de communicatie als onvriendelijk. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

hierbij dien ik een klacht in tegen DPD.
vandaag 02-11-2016 tussen 10:13 uur en 11:13 uur zou mijn pakket bezorgd worden.
Tracking nummer: 4499241623. om 3 uur belde ik naar DPD om te vragen waar mijn pakket bleef, ik krijg een mevrouw te woord en die zei het volgende ” meneer ik kan niet inzien waar uw pakketje nu is u moet even 0102669110 bellen die kunnen inzien waar uw pakket nu is” ik antwoorde hierop oke dit heeft me nu dus 50 cent voor niets gekost. Vervolgens belde ik het gegeven nummer van de vrouwelijke collega.
Vervolgens kreeg ik Kars aan de lijn die meer ten eerste heel slecht en onvriendelijk te woord stond. Ik vertelde de meneer hetzelfde verhaal als hierboven geschreven. meneer kon mij ook geen informatie geven over waar het pakket is en kon mij wel vertellen dat die eventueel maandag geleverd kon worden. Ik vertelde tegen de meneer dat ik het pakket vandaag nodig had omdat ik niet meer aanwezig was op mijn werkplek in Zoetermeer. Uiteindelijk toch laten bezorgen op de Engelandkaan 280 te Zoetermeer. meneer weten wat voor soort gebouw het was. ik legde de meneer uit dat het om een bedrijfspand ging en dat je via de draaideur naar binnen kon komen. Er was niks aan de hand geweest als meneer had gezegd dat hij het ging vragen aan de koerier waar mijn pakket was.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik een vergoeding kan krijgen voor dit gedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 december 2016 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM