Klacht: Raar maar waar

..lvm.. op 29 oktober 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 31 oktober 2016
Reactie van het bedrijf:

Hallo Lex, Bedankt voor je bericht. Klopt het dat je later deze dag toch je pakket hebt afgehaald bij de pakketshop? Ik hoor graag wanneer het niet zo is, dit omdat ik zie dat deze op 29-1-106 om 15:33 uur...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 29 oktober 2016

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Beste,

Inmiddels is het za. 29 okt. volgens mijn t&t van dpd staat mijn pakket al 2 dagen klaar bij een ophaalpunt. ik ben hier gister langs geweest en er is nog niets binnen. Dpd krijg ik vandaag niet te pakken ivm dat het zaterdag is. Zijn er meer mensen waar dit voor is gekomen? ik maak me zorgen of mijn pakket nog geleverd gaat worden.

Mvg lex

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het pakket af kan halen uiteraard.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 31 oktober 2016 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM