Klacht: paket inventum

Mevr.J.Nahuysen-Beerling op 30 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 3 oktober 2016
Reactie van het bedrijf:

Beste Josien, Bedankt voor je bericht. Ik zie dit bericht nu pas nadat het pakket al geleverd is, klopt dit? Ik vind het zeer vervelend hoe dit heeft gelopen. Ik zal in deze je klacht doorsturen naar het depot Veenendaal...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 30 september 2016

Een klant heeft een broodbakmachine gewonnen, maar de bezorging door DPD verliep niet zoals verwacht. De chauffeur stopte weliswaar voor de flat, maar stapte niet uit en reed zonder aan te bellen weer weg. De klant heeft contact opgenomen met Inventum, maar heeft tot op heden geen terugkoppeling ontvangen en vraagt om een spoedige bezorging.

Mijn Klacht:

3,5 week een broodbakmachine van inventum gewonnen op vrijdag 30 september en sms van inventum dat machine bezorgdzou worden door DPD Tot mijn grote verbazing staat de wagen van
dpd om half vier voor de flat op Gersteveld inderdaad staat voor mar chaufeur stapt niet uit en rijdt naar 2 minuten weer weg zonder aan te bellen Verbazing groot, direct Inventum gebeld zij zouden contact met DPD opnemen en mij dan terugbellen tot op heden (19.30 ur) niets gehoord van Inventym of DPD. Wij zijn de hele dag thuis geweest dus de smoes “”u was niet thuis”” gaat niet op.
De oplossing volgens mij is nu svp zo spoedig mogelijk bezorgen op het Gersteveld 73 (1 hoog)liefst nog op zaterdag en anders op maandag. zo niet dan wordt deze klacht doorgespeeld naar
Radar en Kassa uiteraard onder vermelding van namen van DPD en Inventum ben het onderhand goed beu om constant met een kluitje in het riet gestuurd te worden

Gewenste Oplossing:

zeer ontevreden over afhandeling van deze 3,5 week ellende

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 03 oktober 2016 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM