Mijn Klacht:
Heb klacht ingediend, krijg mail De klacht is opgelost
Er is HELEMAAL NIKS OPGELOST. het is erger en heb nog steeds geen telefoon aangesloten niemand die contact opneemt
0000 zeven op 13 oktober 2015 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie
Een klant van Hollandsnieuwe heeft een klacht ingediend over het niet functioneren van zijn mobiele telefoon. Ondanks een e-mail waarin staat dat de klacht is opgelost, ervaart de klant dat er niets is verbeterd en heeft hij nog steeds geen telefoon aangesloten. Bovendien heeft hij geen contact gehad met de klantenservice.
Heb klacht ingediend, krijg mail De klacht is opgelost
Er is HELEMAAL NIKS OPGELOST. het is erger en heb nog steeds geen telefoon aangesloten niemand die contact opneemt
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen
Tip van onze consumentenexpert
Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.