Mijn Klacht:
Vandaag de hele dag geen toegang tot het mobiel netwerk gehad. Gasten konden thuis en onderweg wel bellen, maar bij ons niet meer.
Op zondag kan de storing nergens gemeld worden.
Niet gemerkt dat er maar iets gedaan werd om het probleem te verhelpen.
Gewenste Oplossing:
1. Wanneer er weer toegang tot het mobiel netwerk verkregen kan worden
2. Restitutie van het abonnement voor de periode dat er geen toegang geweest is.
3. Wanner in de toekomst 24/dag en 7 dagen per week storingen gemeld en verholpen kunnen worden.

