Mijn Klacht:
hallo ik ben niet blij Vodafone maandelijkse extra in rekening gebracht me geld betalen € 100 account Ik kan niet begrijpen waarom het zo
Gewenste Oplossing:
Ik ben voortdurend in rekening worden gebracht elke maand wil ik het te repareren


