Mijn Klacht:
3 weken geleden abonnement laten verlengen bij loyaliteit afd. van vodafone medewerker verkocht mij een verlenging met 2+1 gb data onbeperkt bellen en onbeperkt SMS en. Dag of 5 later kwam mijn nieuwe toestel maar helaas zonder micro sim kaart, dan ga je bellen . Oooo sorry sorry sorry wij kunnen hem opsturen ongeveer 5 werkdagen of u kunt hem in de winkel ophalen. Ik naar de winkel. Kijk ik op mijn vodafone heb ik een verkeerd abonnement gekregen (shit) even bellen dan maar 1 uur in de wacht daarna half uur praten wachten. Sorry gaat niet lukken. Dit heb ik gedurende de week ongeveer 8 keer geprobeerd sorry meneer het gaat niet lukken. Nu na 12 dagen is er een nummer aangemaakt meneer nu gaat het echt goed komen heus echt waar wij gaan dat terugkoppelen naar u.
Nou geloof mij dit gaat heel lang duren. Ik snap er echt helemaal niks van. Vanaf dag 1 van libertel/ vodafone klant nog nooit 1 seconden te laat betaald.
Gewenste Oplossing:
Los dit gewoon op .


