Mijn Klacht:
Gistermiddag duocard gehaald bij Vodafone winkel in Waalwijk. Moest 30€ betalen, ookal absurd. Ze melden de simkaart aan en meteen stopt mijn oude simkaart en tot nu toe werkt er niet en zit ik met een net gekochte prepaidkaart te bellen egv. Waar betaal ik nu voor, 48 uur gaat het duren, belachelijk in deze tijd. Een vergoeding is op zijn plaats, want voor dat excuus wat ik steeds krijg daar koop ik niks voor want het werkt nog steeds niet.
Gewenste Oplossing:
Het moet gewoon vandaag werken, zo niet dan een vergoedin

