Mijn Klacht:
Ik had een abonnement bij Tele2 wat ik over wikde oen naar Vodafone. Ik had bij Tele2 een opzegtermijn van 1 maand. Op 11 april heb ik een nieuw abonnement aangevraagd bij Vodafone met nummer behoud. Echter op 21 april nam Vodafone het al over van Tele2 die dat schijnbaar zomaar goed vond. Ik heb betaald bij tele2 en nu moet ik wer betalen bij Vodafone. Buiten het feit dat dit niet leuk is, is er bij de overname behoorlijk iets fout gegaan bij Vodafone waardoor ik nu al 3 dagen niet bereikbaar ben terwijl dit een zakelijk nummer is. en dan durft iemand van de klanten service ook nog te zeggen dat het mijn probleem is dat zij er toch ook niets aan kan doen.
Gewenste Oplossing:
Als ik weer kan bellen!!! Ik zit tijdelijk op een camping dus heb ook geen vaste lijn tot mijn beschikking. Behalve met rooksignale ben ik niet bereikbaar

