Mijn Klacht:
Bij contractverlenging zei de medewerker dat de simcard in het nieuwe toestel past, niet waar, totaal onkundige medewerker.
Dan wordt het toestel in verkeerde kleur geleverd, retour dus, tweede toestel wordt geveleverd in de kleur die besteld is, maar simcard past niet,
dus ik wil contract op zeggen en stuur toestel retour, Vodafone meld dat de toestellen niet retour zijn gestuurd terwijl ik een bevestiging heb dat zij het terug hebben ontvangen, onderzoek wordt ingesteld dus 5 dagen wachten, …..wordt vervolgd.
dit allemaal na uren in de wacht te hebben gehangen
kijk uit nooit meer Vodafone
Gewenste Oplossing:
als ik bij een andere provider zit die helemaal niets met Vodafone heeft te maken.

